luni, 12 noiembrie 2012

Eu scriu, Eu regizez la Ionesco



Eu scriu, eu regizez!

În premieră, Teatrul Eugene Ionesco si Art House Cafe lansează proiectul 

Eu scriu, eu regizez! 

Dacă ești dramaturg consacrat sau debutant (asta chiar nu contează!) și vrei să 

nu mai depinzi de mofturile regizorilor, ci să-ți vezi textele montate cât mai 

repede, acum ți se oferă această șansă! Teatrul Eugene Ionesco oferă 

posibilitatea oricărui dramaturg basarabean să-și regizeze el însuși propriile 

piese pe scena experimentală de la Art House. 


Scopul proiectului constă în promovarea dramaturgiei naționale originale, 

motivarea și încurajarea scriitorilor basarabeni de a „comite” texte teatrale de 

calitate și descoperirea unor noi talente.


Dacă vrei să schimbi ceva în viața ta, apelează la numărul de tel 067592086- 

(Rusanda) sau scrie-ne pe adresa de email secretariat.teionesco@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu